Wednesday, October 1, 2008

محل کار جدید من



تقریباً یک ماه پیش به دلیل مشکلات مالی دیگه نتونستم تو تهران بمونم و برای کار رفتم جنوب،عسلویه

خدا رو شکر، محل کارم یکی از پروژه های نفتی-گازیه که تازه شروع شده و کلاً شرایطش خوبه

از اون گذشته کارمون کنار دریاست. خلیج همیشه فارس

چقدر این خلیج قشنگه

من که قبلاً هیچوقت نسبت به دریا (دریای شمال) حس خوبی نداشتم الان نمی تونم از خلیج دل بکنم،احساس می کنم خلیج می خواد من رو بغل کنه

خلاصه اینقدر به خلیج علاقه مند شدم که می خوام غواصی یاد بگیرم ،برم زیر آب و کنار عروسهای دریایی و ماهی های خوشگل شنا کنم

اینجا که ما کار می کنیم با اینکه کلی کار صنعتی پر سر و صدا انجام می شه و همه هم آب رو با انواع روغن و گریس و مصنوعات بشری آلوده می کنن ولی پر از ماهیهای رنگی و قشنگه ، پر از عروس دریایی

حیف که همیشه کارهای این بشر خودخواه باعث از بین رفتن طبیعت می شه





No comments: