Friday, October 17, 2008

اتفاقات شب گذشته




اول اینکه دیروز غروب طبق معمول برای شنا رفتیم دریا
آب زلال خلیج فارس برای شنا بسیار مناسبه و من که تازه دارم شنا یاد می گیرم مقدماتش رو به موفقیت گذروندم یعنی دیشب تونستم برای مدت 15 دقیقه به پشت روی آب دراز بکشم خیلی راحت بود هر وقت احساس می کردم دارم می رم پایین شکمم رو پر از هوا می کردم و مثل یک بادکنک می آمدم روی آب حالا باید خوابیدن روی آب به شکم رو یاد بگیرم
نکته دوم آنکه دیشب شیفت کاری شب هم با من بود پس از حضور در سایت متوجه شدم که کلیه کارهای جوشکاری تعطیل است و من برای گشت زدن وقت دارم
رفتم کنار دریا
همونطور که در نوشته های قبل هم آوردم دریای اینجا پر از ماهی ها و جانورهای دریایی قشنگه

حالا چیزهایی که دیشب برای اولین باراز نزدیک دیدم

لاک پشت دریایی

سفره ماهی و خارپشت دریایی این آخری حسابی سر منو گرم کرد خارش رو با دستم لمس کردم

چند تا عکس هم گرفتم که البته چون با موبایل بوده و در شب گرفته شده کیفیت خوبی نداره


2 comments:

علی ترابی said...

Nice shots. I wish I was there with you and had fun. Here is almost below zero at nights!!! Good luck Peiman jan. I am really happy for you.

shahrzad said...

سلام.ممنون که به وبلاگم سر زدید.اون اشتباه رو اصلاح کردم(طلا گرمی بیست هزار تومنه،البته فکر میکنم!)در ضمن!بچه ها سال آخر دبستان امتحان ورود به مدارس نمونه ی مقطع راهنمایی رو میدن..زهرا رو که یادت هست